Vanavond op Kanaal Z: Tom Van den Bergh (RCA) legt uit waarom Lego en JBC helemaal klaar zijn voor de toekomst
* PARTNER CONTENT *
Hoe ziet het merk van de toekomst eruit? Dat is de hamvraag in aflevering 6 van Z-Advertising, een reeks waarin Roularta Advertising 8 weken lang de belangrijkste trends in marketing, communicatie en reclame blootlegt.
Expert van dienst is Tom Van den Bergh, CEO van communicatiebureau RCA en auteur van het boek Beyond Brands. Hij geeft aan hoe moeilijk het tegenwoordig is om het verschil te maken, maar ook hoe dat nog steeds lukt. “De relaties die ze hebben met hun klanten en stakeholders vormgeven, is de laatste duurzame investering die merken kunnen doen”, zo zegt hij. “Die relaties gaan immers altijd blijven bestaan.”
Z-Advertising, elke maandagavond vanaf 20u in de programmalus op Kanaal Z
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]