Vanavond op Kanaal Z: Tom Van den Bergh (RCA) legt uit waarom Lego en JBC helemaal klaar zijn voor de toekomst

* PARTNER CONTENT *
Hoe ziet het merk van de toekomst eruit? Dat is de hamvraag in aflevering 6 van Z-Advertising, een reeks waarin Roularta Advertising 8 weken lang de belangrijkste trends in marketing, communicatie en reclame blootlegt.
Expert van dienst is Tom Van den Bergh, CEO van communicatiebureau RCA en auteur van het boek Beyond Brands. Hij geeft aan hoe moeilijk het tegenwoordig is om het verschil te maken, maar ook hoe dat nog steeds lukt. “De relaties die ze hebben met hun klanten en stakeholders vormgeven, is de laatste duurzame investering die merken kunnen doen”, zo zegt hij. “Die relaties gaan immers altijd blijven bestaan.”
Z-Advertising, elke maandagavond vanaf 20u in de programmalus op Kanaal Z
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]