Vanksen begeleidt klanten naar opticien Alain Afflelou

De coronacrisis creëerde ongetwijfeld nieuwe zakelijke kansen voor merken. Kansen die Alain Afflelou met beide handen wilde grijpen, en dus organiseerde de opticien een pitch. Vanksen kwam als winnaar uit de bus.
Naast de bekendheid en zichtbaarheid verhogen, richtte de ontwikkelde strategie zich vooral op gelokaliseerde drive-to-store voor de 52 winkels die het merk Alain Afflelou in België en Luxemburg heeft. Vanksen nam social paid, ASP, display & community management (Facebook, Twitter en Instagram) en de productie van tweetalige content voor zijn rekening.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





