De coronacrisis creëerde ongetwijfeld nieuwe zakelijke kansen voor merken. Kansen die Alain Afflelou met beide handen wilde grijpen, en dus organiseerde de opticien een pitch. Vanksen kwam als winnaar uit de bus.
Naast de bekendheid en zichtbaarheid verhogen, richtte de ontwikkelde strategie zich vooral op gelokaliseerde drive-to-store voor de 52 winkels die het merk Alain Afflelou in België en Luxemburg heeft. Vanksen nam social paid, ASP, display & community management (Facebook, Twitter en Instagram) en de productie van tweetalige content voor zijn rekening.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]