Vanksen en de Franse bank BPALC (Banque Populaire Alsace Lorraine Champagne) hebben zo hun eigen manier om Pasen te vieren. Samen ontwikkelden ze « la Brigade de Pâques », een drievoudige chatbot die de klanten van de bank moet informeren over de « SelfCare »-veiligheidsdiensten op zijn websites en applicaties.
De chatbot telt drie leden, die elk een deel van de uitleg voor hun rekening nemen: « Paul le protecteur », « Sophie, la gestionnaire » en « Ben, le baroudeur ». Wie een praatje met de chatbot slaat, maakt bovendien kans op een reisje naar Rome, Andalusië of Praag.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]