Vanksen en de Franse bank BPALC (Banque Populaire Alsace Lorraine Champagne) hebben zo hun eigen manier om Pasen te vieren. Samen ontwikkelden ze « la Brigade de Pâques », een drievoudige chatbot die de klanten van de bank moet informeren over de « SelfCare »-veiligheidsdiensten op zijn websites en applicaties.
De chatbot telt drie leden, die elk een deel van de uitleg voor hun rekening nemen: « Paul le protecteur », « Sophie, la gestionnaire » en « Ben, le baroudeur ». Wie een praatje met de chatbot slaat, maakt bovendien kans op een reisje naar Rome, Andalusië of Praag.
Content Marketeer bij Cohezio
Cohezio vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op […]
Senior Strategic Planner bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Account Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]