Vanksen en de Franse bank BPALC (Banque Populaire Alsace Lorraine Champagne) hebben zo hun eigen manier om Pasen te vieren. Samen ontwikkelden ze « la Brigade de Pâques », een drievoudige chatbot die de klanten van de bank moet informeren over de « SelfCare »-veiligheidsdiensten op zijn websites en applicaties.
De chatbot telt drie leden, die elk een deel van de uitleg voor hun rekening nemen: « Paul le protecteur », « Sophie, la gestionnaire » en « Ben, le baroudeur ». Wie een praatje met de chatbot slaat, maakt bovendien kans op een reisje naar Rome, Andalusië of Praag.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]