Vanksen viert Pasen met BPALC

Vanksen en de Franse bank BPALC (Banque Populaire Alsace Lorraine Champagne) hebben zo hun eigen manier om Pasen te vieren. Samen ontwikkelden ze « la Brigade de Pâques », een drievoudige chatbot die de klanten van de bank moet informeren over de « SelfCare »-veiligheidsdiensten op zijn websites en applicaties.
De chatbot telt drie leden, die elk een deel van de uitleg voor hun rekening nemen: « Paul le protecteur », « Sophie, la gestionnaire » en « Ben, le baroudeur ». Wie een praatje met de chatbot slaat, maakt bovendien kans op een reisje naar Rome, Andalusië of Praag.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]