Smartspeakers en voice assistants nemen een steeds belangrijkere plaats in in ons leven. Podcasts en audiobooks boomen. Audio is on a roll! Om zoveel mogelijk merken mee op de audio-trein te krijgen, brengt Var een themapublicatie over sonic branding uit. “In een wereld die steeds digitaler en mobieler wordt, is een audiostrategie niet langer een ‘nice to have’ maar een ‘must’ geworden,” zegt marketingverantwoordelijke Stefanie Van Snick. “Merken die geen audioluik in hun brandbook opnemen, dreigen achter te blijven”.
CEO Saskia Schatteman vult aan: “Als matchmaker willen wij voor onze adverteerders steeds de juiste audiomogelijkheden aanreiken. Daarom vroegen we de beste sonic branding-specialisten naar hun meest inspirerende cases, legden we ons oor te luister bij internationale experten en gingen we op zoek naar de interessantste trends.” De publicatie is gerealiseerd in samenwerking met experten uit de Belgische en internationale marketingsector en zit vol verrassende cases en inzichten. In Tune – the sonic branding edition valt deze week in de bus bij 4000 marketing- en mediaspecialisten, bij de meesten op hun werkadres. Je kan de publicatie ook online raadplegen. Een aangename must-read, ook voor wie telewerkt:
NL editie : https://www.var.be/nl/intune-the-sonic-branding-edition
FR editie: https://www.var.be/fr/intune-the-sonic-branding-edition
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]