The Var Puppy Prize is een intitiatief van Var, de reclameregie van VRT. Samen met YoungDogs wil Var voortaan jaarlijks jong reclametalent aanmoedigen en ondersteunen. De briefing van deze eerste editie focust op radio. Omdat dit medium al zo lang bestaat, wordt wel eens vergeten hoe krachtig radio is. Aan het jonge talent om de sterktes van radioreclame te bezingen met... radioreclame.
Voor deze pitch krijgt de ‘Verdict Night’ wel een heel speciale invulling:
- De top 3 zal bekend gemaakt worden via de socials van YoungDogs en krijgt tickets om de Creative Belgium Awards bij te wonen.
- Het winnende team zal aangekondigd worden ON STAGE tijdens de Creative Belgium Awards op vrijdag 3 juni en mag daarbij de VAR Puppy Prize in ontvangst nemen.
- Het winnende team mag hun eigen radiospot opnemen bij Sonhouse.
De briefing vindt plaats op maandag 9 mei in de kantoren van Lucy om 19u. Alle jonge creatieven zijn er hartelijk welkom, want het is hun laatste kans om met de YoungDogs mee te gaan naar Cannes Lions 2022.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]