VCTRY en Aïki Noodles verstoppen zich in Fortnite-wereld

VCTRY, het datagedreven creatieve bureau dat zich richt op de gamingcommunity, helpt merken om het hart van Gen X, Gen Z en daarbuiten te veroveren. Voor het derde opeenvolgende jaar slaan Aïki Noodles en VCTRY de handen in elkaar om de positionering van Aïki als “the perfect food for gamers”, te versterken. VCTRY creëerde, in samenwerking met Mapshot, een eigen wereld binnen het populaire Fortnite-universum.
Fortnite is niet alleen één van de meest populaire games van het moment, maar is bovendien ook heel toegankelijk, gratis te spelen en beschikbaar op bijna alle platformen en apparaten. Voor deze campagne heeft VCTRY dankbaar gebruik gemaakt van de enorme mogelijkheden van de zogenaamde "creative mode" binnen Fortnite om een volledig op maat gemaakte Aïki-wereld te ontwikkelen. Op die manier willen ze tonen hoe je gamers kan bereiken en een onderscheidende merkervaring kan bieden. In de nieuwe wereld spelen gamers de immens populaire game-modus "Prop Hunt", een soort verstoppertje. Spelers kiezen ervoor om het spel te spelen als "Prop" of als "Hunter". Terwijl de Hunters doen waar ze goed in zijn – jagen – proberen de Props onontdekt te blijven door de meest inventieve en slimme vermommingen te gebruiken waardoor ze onderdeel worden van de omgeving. De Aïki Fornite-wereld bestaat uit verschillende interactieve zones die volledig aansluiten bij de belangrijkste doelgroepen van Aïki, met onder meer een muziekfestival & universiteitscampus. De prijzen zijn eveneens afgestemd op de studentikoze levensstijl: een PlayStation 5, "beer pong"-tafels of een jaarvoorraad Aïki Noodles. Gedurende de campagne werken Aïki en VCTRY Agency samen met twee bekende Belgische game-influencers. Voor Vlaanderen is dat Abulic, die een indrukwekkend bereik heeft op Twitch. Voor het Franstalige gedeelte van België is LemedTV aan boord met een grote schare aan trouwe volgers. Beide influencers zullen TikTok-content maken en hun gameplay live streamen op Twitch. De campagne wordt versterkt met advertenties op Instagram, Facebook, TikTok, Snapchat en Reddit. VCTRY Agency maakt gebruik van kwalitatieve first-party data om de juiste gamerdoelgroepen te bereiken, wat de effectiviteit van de campagne aanzienlijk verhoogt.
De Aïki Fortnite Prop Hunt Challenge is sinds deze week live en toegankelijk via de map code 2855-4607-9249. Spelers van alle niveaus zijn uitgenodigd om deel te nemen en te strijden voor geweldige prijzen. Wie alle wekelijkse uitdagingen ontgrendelt en daarvan een screenshot uploadt op de "Aïki Prop Hunt"-website, maakt kans om in de prijzen te vallen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]