VDAB en BBDO tonen wat je allemaal kan

Je hebt er geen idee van wat je allemaal kan. Iedereen heeft bepaalde skills, die dankzij de begeleiding, opleidingen en ondersteuning van VDAB kunnen worden omgezet in een job. Dat is de centrale gedachte van de nieuwe imagocampagne die BBDO vanaf 17 april laat zien voor VDAB.
‘Wow, wat je allemaal kan met VDAB!’, is de nieuwe campagnelijn die iedereen die in Vlaanderen woont, laat ontdekken wat hij of zij allemaal in zijn mars heeft. Want iedereen heeft skills. In combinatie met de begeleiding, opleidingen en jobs van VDAB kunnen die skills worden omgezet in een eerste job of de volgende stap in je loopbaan. Zelfs al heb je twijfels over welke richting je professioneel uit wil; met VDAB heb je een waaier aan mogelijkheden. Dat wordt ook letterlijk getoond in de TV-spots, waar de kijker wordt meegenomen in de vele opties die VDAB hem of haar biedt, zonder het overzicht te verliezen.
Een imagocampagne met vier verschillende verhalen voor vier verschillende doelgroepen en wat hun skills te bieden hebben op de arbeidsmarkt. De hele campagne wordt vanaf 17 april uitgerold in verschillende media zoals TV, cinema, radio, social en OOH.
Credits
Client: VDAB
Contacts: Shaireen Aftab, Agnes Hendrickx, Gert De Buck, Hans Maenhout
Agency: BBDO BELGIUM
Chief Commercial Officer: Eva De Gendt
Strategic Planner: Els Raemdonck
Account Team: Caroline D’Haens, Valentine Reuse, Ilse Willems
Creative Director: Marc Richard Vander Heyden, Jan Dejonghe
Creation: Sven Pede, Louise Windels, Luc Shih, Thomas Thysens, Stephen Walckiers, Ramin Afshar, Danny Vissers
Head of Design: James Gambrill
Graphic Design: Piet Boeykens, Nadia Tweepenninckx
Copywriting: Bram Van Moorhem, Philippe Mertens
Head of Media: Pieter Vermeersch
Digital Campaign Executive: Dorien Busselot
Social creative: Justine Ravyts
Head of Print Production: Hans Bos
Head of Final Art: Tom Nackaerts
Final art: David Vanderbist, Daniela Simons
Retouche: Tom Vandewiele
Head of RTV: Patricia Van De Kerckhove
RTV Producer: Eva Segers
Sound: BBDO productions
Sound engineer: Mathieu Schots
Executive producers: Ruben Goots, Jason Felstead, Mathias Kerner
Line Producer: Pim Verhaert
Directors: Julien & Quentin
Dop: Sander Vandenbroucke
Art-direction: Helios
Styling: Isabel Van Renterghem
Casting: Le Quartier
Post producer: Dominique Ruys
Editing: Robin De Praetere
Grading: Julien Alary
VFX post-house: Flow
VFX supervisor: Jan Daghelinckx
Online: Frames
Fotografie: Marie-Amélie Journel
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]