VDAB zet alle werknemers op straat

Ongeveer 40.000 knelpuntvacatures raken niet of moeizaam ingevuld. Toch is er genoeg talent op de arbeidsmarkt, als je tenminste niet in hokjes denkt. Waarom zou een boekhouder zich niet kunnen omscholen tot bakker? Waarom zou een 55-plusser geen aanwinst zijn voor je bedrijf? Of waarom zou iemand met een beperking niet 100% matchen met je huidige medewerkers? Ook wie op het eerste gezicht niet in aanmerking komt voor een job kan de geknipte kandidaat worden via opleidingen, omscholingen en taalcursussen. En al klinkt dat wat onwennig, er is voor alles ‘een eerste keer’.
Om deze boodschap kracht bij te zetten gaan zowat alle 5.150 VDAB-ers de straat op, om - al dan niet voor de eerste keer- werkgevers kennis te laten maken met de VDAB-dienstverlening. RCA ontwikkelde voor VDAB een geïntegreerde campagne om de dienstverlening in de verf te zetten én het klassieke denken als het gaat om vacatures invullen aan de kaak te stellen. Orgelpunt: de European Employers Day vandaag 23 november. Een uitgebreide print-campagne, online activatie, de VDAB-chatbot, socialmedia-activaties en rechtstreeks contact met duizenden werkgevers: da’s pas samen sterk voor werk.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]