Veerle Castermans is sinds begin januari aan de slag als client leader bij Becoming Brussels, dat de activiteiten van design & packaging (becomingwith monalisa), communicatie en activatie (becomingwithlielens) en grafische studio (becomingwithmagenta) bundelt. Ze zal er instaan voor een belangrijk deel van de klantenportefeuille in België en zal dankzij haar expertise en ervaring aan zowel adverteerder- als bureauzijde een belangrijke toegevoegde waarde brengen in de commerciële relaties.
Castermans heeft meer dan 20 jaar ervaring in marketing en communicatie, brand building, packaging design, project-en account management, bij zowel adverteerder als diverse bureaus (Strategie, Mona Lisa, Designboard, Perrigo, Leonidas, Bruggeman...). Ze komt over van Colruyt Group, waar ze werkte als senior brand markteer private labels retail & FMCG.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]