Afgelopen woensdag publiceerden alle Vlaamse kranten een paginagrote advertentie om mijnverbouwpremie.be in de kijker te zetten. De toptopicaladvertentie kwam er naar aanleiding van Batibouw, dat dinsdag startte, en refereert telkens naar een artikel over de stijgende energiefactuur dat in de respectieve kranten werd gepubliceerd. Naast de advertentie loopt nu ook een nieuwe golf van de Mijn Verbouwpremie-campagne op tv en social media.Gino Keymeulen en Alex Skim, creatives The Oval Office: “Voor deze printcampagne hadden we makkelijk een strakke visual kunnen laten designen door onze grafische studio, copy erop en klaar. Dat zou perfect beantwoord hebben aan de briefing om een follow-up te maken van onze reNUveer-communicatie. Maar we zien hoe het onderwerp leeft in de pers, in de politiek en onder de mensen, dus wilden we ook echt impact hebben. Daarom leek het ons veel sterker om rechtstreeks in te spelen op de berichtgeving die in elke krant verscheen. De reNUveer-boodschap van de Vlaamse overheid verdient die rauwe open-je-ogen-aanpak."
Credits
Client: VEKA - Vlaams Energie- en Klimaatagentschap
Contact: Geert Flipts, Lotte Ringoot
Agency: The Oval Office
Account Team: Line Reynaert, Eva Verhofstadt, Janne Roelen
Creation: Gino Keymeulen, Alex Skim
Design: Ellen Breckpot, Maurice Calle
Media: Mindshare
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]