In 2050 zullen negen op de tien huizen bewoond zijn. Daarom focust Velux in 2017 met een nieuwe campagne op het plaatsen van dakvensters. Want dakvensters betekenen een echte meerwaarde in huis: zij zorgen voor meer licht, meer frisse lucht en meer confort. En dat zet Velux op leuke wijze in de kijker, namelijk met een 360°-ervaring op Batibouw. De video, ontwikkelt door Agency, toont voorbijgangers de ware transformatie van een zolderkamer, en dat dankzij het plaatsen van nieuwe dakramen. Een unieke en leuke gelegenheid om alle voordelen ervan te ontdekken. Om maximale zichtbaarheid te garanderen, wordt de campagne uitgerold via een televisiespot, affichage op Batibouw en digitaal via pré-roll en bannering.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]