Velux en Agency verlichten Batibouw

In 2050 zullen negen op de tien huizen bewoond zijn. Daarom focust Velux in 2017 met een nieuwe campagne op het plaatsen van dakvensters. Want dakvensters betekenen een echte meerwaarde in huis: zij zorgen voor meer licht, meer frisse lucht en meer confort. En dat zet Velux op leuke wijze in de kijker, namelijk met een 360°-ervaring op Batibouw. De video, ontwikkelt door Agency, toont voorbijgangers de ware transformatie van een zolderkamer, en dat dankzij het plaatsen van nieuwe dakramen. Een unieke en leuke gelegenheid om alle voordelen ervan te ontdekken. Om maximale zichtbaarheid te garanderen, wordt de campagne uitgerold via een televisiespot, affichage op Batibouw en digitaal via pré-roll en bannering.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]