Verdraaid! Schroevendraaier Beste Product van het Jaar dankzij LDV United en Vanden Borre

Dat de schroevendraaier geniaal is, wisten de techniekers van Vanden Borre al langer. Intussen zijn ook de rest van de Belgen overtuigd. Voor haar duurzaamheidscampagne vroeg de elektroketen het publiek om op deze briljante uitvinding uit 1932 te stemmen als Beste Product van het Jaar. Waarom? Dankzij de schroevendraaier kunnen defecte toestellen hersteld worden. En da’s bijna altijd duurzamer dan ze vervangen. Hij is dan ook het ultieme wapen van de hersteldienst van Vanden Borre. Tussen tal van innovaties wint de schroevendraaier de felbegeerde titel Beste Product van het Jaar. Meer dan verdiend, als je het ons vraagt.
Logisch dat Vanden Borre hier fier mee uitpakt. De campagne omvat OOH, social, instore communicatie en uiteraard alle owned kanalen van Vanden Borre. Credits
Client: Vanden Borre
Client Contact: Elke De Vuyst, Caroline Petit
Agency: LDV United
CD: Stef Selfslagh, Dries De bruyn
Creative team: Dries De Wilde & Willem De Wachter
Account team: Florence Vercammen, Romy Vierhouten, Tom Thijs
Strategy: Lorien Verachtert, Floris Adriaenssens
Design: Roel Craen, Stijn Voeten, Sandra Wulffaert
3D agency: Digital Golem
Sound studio: Sonhouse
PR agency: BePublic & Yapado
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]