Dat de schroevendraaier geniaal is, wisten de techniekers van Vanden Borre al langer. Intussen zijn ook de rest van de Belgen overtuigd. Voor haar duurzaamheidscampagne vroeg de elektroketen het publiek om op deze briljante uitvinding uit 1932 te stemmen als Beste Product van het Jaar. Waarom? Dankzij de schroevendraaier kunnen defecte toestellen hersteld worden. En da’s bijna altijd duurzamer dan ze vervangen. Hij is dan ook het ultieme wapen van de hersteldienst van Vanden Borre. Tussen tal van innovaties wint de schroevendraaier de felbegeerde titel Beste Product van het Jaar. Meer dan verdiend, als je het ons vraagt.
Logisch dat Vanden Borre hier fier mee uitpakt. De campagne omvat OOH, social, instore communicatie en uiteraard alle owned kanalen van Vanden Borre. Credits
Client: Vanden Borre
Client Contact: Elke De Vuyst, Caroline Petit
Agency: LDV United
CD: Stef Selfslagh, Dries De bruyn
Creative team: Dries De Wilde & Willem De Wachter
Account team: Florence Vercammen, Romy Vierhouten, Tom Thijs
Strategy: Lorien Verachtert, Floris Adriaenssens
Design: Roel Craen, Stijn Voeten, Sandra Wulffaert
3D agency: Digital Golem
Sound studio: Sonhouse
PR agency: BePublic & Yapado
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]