Verdraaid! Schroevendraaier Beste Product van het Jaar dankzij LDV United en Vanden Borre

Awards / Crea / News

Dat de schroevendraaier geniaal is, wisten de techniekers van Vanden Borre al langer. Intussen zijn ook de rest van de Belgen overtuigd. Voor haar duurzaamheidscampagne vroeg de elektroketen het publiek om op deze briljante uitvinding uit 1932 te stemmen als Beste Product van het Jaar. Waarom? Dankzij de schroevendraaier kunnen defecte toestellen hersteld worden. En da’s bijna altijd duurzamer dan ze vervangen. Hij is dan ook het ultieme wapen van de hersteldienst van Vanden Borre. Tussen tal van innovaties wint de schroevendraaier de felbegeerde titel Beste Product van het Jaar. Meer dan verdiend, als je het ons vraagt.

Logisch dat Vanden Borre hier fier mee uitpakt. De campagne omvat OOH, social, instore communicatie en uiteraard alle owned kanalen van Vanden Borre. Credits

Client: Vanden Borre
​Client Contact: Elke De Vuyst, Caroline Petit
​Agency: LDV United
​CD: Stef Selfslagh, Dries De bruyn
​Creative team: Dries De Wilde & Willem De Wachter
​Account team: Florence Vercammen, Romy Vierhouten, Tom Thijs
​Strategy: Lorien Verachtert, Floris Adriaenssens
​Design: Roel Craen, Stijn Voeten, Sandra Wulffaert
​3D agency: Digital Golem
​Sound studio: Sonhouse
​PR agency: BePublic & Yapado