De Lacoste-krokodil is een van 's werelds meest iconische logo’s en werd de afgelopen 85 jaar met trots op de beroemde polo's van het merk afgebeeld. Voor de eerste keer in de geschiedenis van het merk heeft BETC het logo gewijzigd. Niet voor een rebranding, maar voor een call to action. De Lacoste-krokodil maakt plaats voor tien bedreigde dieren in een collectie gelimiteerde poloshirts, dankzij een partnerschap tussen Lacoste en de Internationale Unie voor het behoud van de natuur (IUCN). Lacoste en BETC werkten nauw samen met de experts van IUCN om tien bedreigde soorten te selecteren, waarna ze door het Lacoste ontwerpteam werden omgezet in logo's.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]




