De Lacoste-krokodil is een van 's werelds meest iconische logo’s en werd de afgelopen 85 jaar met trots op de beroemde polo's van het merk afgebeeld. Voor de eerste keer in de geschiedenis van het merk heeft BETC het logo gewijzigd. Niet voor een rebranding, maar voor een call to action. De Lacoste-krokodil maakt plaats voor tien bedreigde dieren in een collectie gelimiteerde poloshirts, dankzij een partnerschap tussen Lacoste en de Internationale Unie voor het behoud van de natuur (IUCN). Lacoste en BETC werkten nauw samen met de experts van IUCN om tien bedreigde soorten te selecteren, waarna ze door het Lacoste ontwerpteam werden omgezet in logo's.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]