Verhulst and Friends en Sense Agency aan het bed van verpleegkundigen

Deze zomer lanceerde Verhulst and Friends samen met Sense agency een campagne om het mooie en essentiële beroep van verpleegkundige te promoten in de provincie Luxemburg. De prioritaire doelgroep in deze tijd van het jaar zijn de studenten. Velen maken hun middelbareschooltijd af en overwegen verdere studies. De liefde voor dit beroep is de belangrijkste waarde die in de campagne tot uiting komt. Inzet, luisteren, menselijke relaties, teamwerk en beheersing van medische technologieën zijn andere waarden die bevorderd worden. Het consortium Ensemble, samengesteld uit de twee bureaus, zette deze campagne op. De campagne omvat posters, banners en videoclips, allemaal onder de hashtag ‘Je suis infirmier-e’ (‘Ik ben verpleegkundige’) en met de slogan ‘Des soins pour tous, une attention pour chacun’ (i.e. ‘Zorg voor iedereen, aandacht voor elk van ons’).
De campagne werd mogelijk gemaakt met de hulp van echte verpleegsters. Ze spelen gewoon hun rol, wat leidt tot betekenisvolle beelden.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]