Deze zomer lanceerde Verhulst and Friends samen met Sense agency een campagne om het mooie en essentiële beroep van verpleegkundige te promoten in de provincie Luxemburg. De prioritaire doelgroep in deze tijd van het jaar zijn de studenten. Velen maken hun middelbareschooltijd af en overwegen verdere studies. De liefde voor dit beroep is de belangrijkste waarde die in de campagne tot uiting komt. Inzet, luisteren, menselijke relaties, teamwerk en beheersing van medische technologieën zijn andere waarden die bevorderd worden. Het consortium Ensemble, samengesteld uit de twee bureaus, zette deze campagne op. De campagne omvat posters, banners en videoclips, allemaal onder de hashtag ‘Je suis infirmier-e’ (‘Ik ben verpleegkundige’) en met de slogan ‘Des soins pour tous, une attention pour chacun’ (i.e. ‘Zorg voor iedereen, aandacht voor elk van ons’).
De campagne werd mogelijk gemaakt met de hulp van echte verpleegsters. Ze spelen gewoon hun rol, wat leidt tot betekenisvolle beelden.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]