Veritas en FamousGrey begrijpen elke vrouw

Crea / News

Elke vrouw is uniek en heeft haar eigen stijl en identiteit. Maar wat als je vasthangt aan een bepaalde dresscode? Denk maar aan stewardessen of advocaten, zij kunnen zich niet altijd kleden zoals ze willen. Maar er is één uitzondering: met hun benen doen ze wel wat ze willen. Korte enkelsokjes, een opaque kniekous of een sheer panty? Voor je benen bestaat er geen dresscode. Dat bewijst marktleider in beenmode Veritas in een nieuwe beenmodecampagne, ontwikkeld door FamousGrey, waarin ze aantonen dat zij elke vrouw begrijpen.

Deze nieuwe campagne volgt op een geslaagde imagocampagne en de nieuwe huisstijl een jaar geleden. FamousGrey ontwikkelde nu opnieuw een campagne die de marktleiderspositie van Veritas binnen de markt van beenmode versterkt. De campagne toont aan hoe elke vrouw zichzelf kan zijn dankzij het brede beenmodeassortiment van Veritas. FamousGrey vertaalde dit concept naar een dynamische tv-spot . Ook online en op social zijn de video’s te zien. 

Credits:

  • Client: Veritas
  • Client contacts: Inge Knops
  • Agency: FamousGrey
  • Excecutive CD: Peter Ampe
  • Creative Team: Yana Gestels, Zoé De Priester
  • Copywriter: Zoé De Priester, Jonathan d’Oultremont
  • Brand Leader: Romy Vierhouten
  • Project leader: Marie Van Den Einde
  • Conncetion planner : Floris Adriaenssens
  • Business Director: Catherine De Block
  • PR Manager: Laure Vandeghinste, Laurence Dedeurwaerder
  • RTV producer: Loes Fierens
  • Production company: Caviar Brussels
  • Executive Producer: Thomas Hofman
  • Producers: Shana Duprez, Jordy Weyers
  • Director: Lisette Donkersloot
  • DOP: David Doom
  • Editor: Matias Vanraes
  • Post producer Caviar : Laura Scheerlinck, Shana Duprez
  • Soundstudio : FamousGrey Productions
  • Post producer sound : Loes Fierens
  • Sound engineer : Eli Sundermann, Nicolas Van Ruysevelt
  • Music : Fritz Sundermann