- partner content -
Verkoop aanzwengelen… hoe doe je dat? Op de eerste plaats spreek je beter meteen de juiste doelgroep aan, namelijk de verantwoordelijke voor de aankopen in het gezin of de ‘VVA’. Bepaalde media halen zeer hoge scores op die VVA’s en kunnen daarom het aankoopgedrag van de consument stimuleren. Hoe scoren de Roularta Local Media op deze VVA-doelgroep? In Vlaanderen bereiken deze media ongeveer 7 op 10 Vlamingen/VVA* (Deze Week 74%, De Zondag 68%, Steps 81% en KW 64%) of 1,8 miljoen consumenten die het gezinsbudget beheren.
(*) CIM NRS 2017-2018
Klaar om je verkoop te stimuleren? Contacteer dan Inge Claerhout via inge.claerhout@roularta.be of 02 467 56 26.
“Wide is wonderful, only with Roularta Local Media.”
Content Marketeer bij Cohezio
Cohezio vzw, is één van de grootste Externe Diensten voor Preventie en Bescherming op […]
Senior Strategic Planner bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Program Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]
Account Manager bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]