- partner content -
Verkoop aanzwengelen… hoe doe je dat? Op de eerste plaats spreek je beter meteen de juiste doelgroep aan, namelijk de verantwoordelijke voor de aankopen in het gezin of de ‘VVA’. Bepaalde media halen zeer hoge scores op die VVA’s en kunnen daarom het aankoopgedrag van de consument stimuleren. Hoe scoren de Roularta Local Media op deze VVA-doelgroep? In Vlaanderen bereiken deze media ongeveer 7 op 10 Vlamingen/VVA* (Deze Week 74%, De Zondag 68%, Steps 81% en KW 64%) of 1,8 miljoen consumenten die het gezinsbudget beheren.
(*) CIM NRS 2017-2018
Klaar om je verkoop te stimuleren? Contacteer dan Inge Claerhout via inge.claerhout@roularta.be of 02 467 56 26.
“Wide is wonderful, only with Roularta Local Media.”
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]