Op 1 februari lanceerde HLN een nieuwe app, zoals we eerder schreven. Om het met de woorden van Kurt Minnen (Managing Editor van De Morgen en Het Laatste Nieuws) te zeggen: “Snel, véél content, gebruiksvriendelijk en mét native in de feed.” Een blik achter onze (digitale) schermen krijg je in deze blogpost van de Persgroep Advertising.
Om deze lancering en vernieuwing te vieren, daagt de Persgroep Advertising adverteerders nu uit met een heuse Creativity Challenge. Deelnemers aan deze uitdaging moeten tussen begin februari en eind maart op een creatieve manier een link leggen tussen hun merk en de nieuwe HLN app. Begin april kiest een jury van professionals er de meest creatieve Top Topical uit. Die wordt beloond met een gratis herplaatsing in de loop van april.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]