Vers volk en knappe koppen bij Fightclub

News / People

De voorbije maanden konden tellen voor het nieuwe Fightclub. In totaal arriveerden er maar liefst vier nieuwe talenten. "Stuk voor stuk nét zo ambitieus als de merken waarvoor ze aan de slag gaan," klinkt het bij Fightclub. 

Soms kan je ‘vers’ wel heel letterlijk nemen. Noortje Lenaerts start haar professionele carrière bij Fightclub als jr. designer. Ervoor hield ze de schoolbanken bij LUCA School of Arts warm. Ze mixt fresh illustrative skills met een jonge neus voor vorm.

Lode Vochten was hiervoor aan de slag als creative director bij Happiness Brussels en Publicis Groupe Belgium. Daarvoor was hij creative bij Digitas en Duval Guillaume binnen diezelfde Publicis Groupe.

In de 10 jaar dat hij aan de slag is heeft Vochten zijn creatief talent meermaals bewezen en knappe campagnes gecreëerd, zoals Merry Christmas from Syria voor Rode Kruis Vlaanderen, Sobercoins voor Stad Balen en Love Duo voor Orange.

In totaal heeft hij meer dan 30 (inter)nationale prijzen gewonnen waaronder een D&AD pencil en een gouden Cannes Lions. Ook op de laatste Creative Belgium Awards won hij met zijn teams 5x zilver en 5x brons, voor City of Balen, Carlsberg en Ouders van Verongelukte Kinderen.

Mona-Lisa Venlet komt over van Wunderman Thompson. Bij Fightclub doet ze nu aan art direction/design. Ze reeg ervaring na ervaring aan elkaar bij onder andere Duval Guillaume, Duval Branding en Het Land van Ooit voor klanten als Coca-Cola, Stad Antwerpen, OVAM, Douwe Egberts, Mediamarkt en meer.

Ervaring? Daar heeft account manager Vanessa Janssens met meer dan 25 jaar ervaring op de teller geen gebrek aan. Eerder werkte ze voor onder andere HighCo DATA, Choco, DraftFCB, Y&R, McCann en voor klanten zoals Fintro, Durabrik, AB Inbev, Beiersdorf, SC Johnson, Suntory Schweppes, GB Foods, Mondelez, Danone, Gezinsbond, Land Rover, VLAM en Plan International.