Verschuivingen binnen het marketingteam bij Ikea

Na 7 jaar bij Ikea België als country marketing manager neemt Gregory Bauduin een nieuwe global rol op zich binnen Inter Ikea, de franchisenemer van het Zweedse merk. Aline Driesen, die intussen vier jaar verantwoordelijk is voor het integrated media team binnen Ikea België, neemt de leiding over het marketingteam over.
Onder leiding van Aline Driesen en Gregory Bauduin hebben de marketingteams van Ikea verschillende bekroonde campagnes ontwikkeld (AMMA’s, Effie Europe,...).

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]





