Versterking voor Prophets

News / People

prophets peopleNieuwe klanten en een tweede kantoor in Brussel … Het spreekt voor zich dat Prophets dringend toe was aan wat extra getalenteerd volk. Acht nieuwe medewerkers zorgen er mee voor dat het bureau blijft draaien als een goed geoliede machine. Prophets verwelkomde heel recent Frederik Draulans als langverwachte design director, die voordien als senior designer aan de slag was bij Happiness en Seven. In zijn team zetelt graphic designer en jong geweld Tunke Lauriks.

UX-architect Joe Smith tilt UX naar een hoger niveau, geflankeerd door jonge belofte Seppe Renty. Joe Smith haalde men straight from London en Seppe Renty blijft bij Prophets hangen na een succesvolle stage. Beide UX’ers willen de workflow verder verbeteren door eerst en vooral in te zetten op usability testing. Bevlogen nieuwkomer Thomas Schöngut versterkt Prophets als contentstrateeg. Hij is specialist in cross media management en werkte voorheen bij Texaco Benelux.
Daarnaast sluit Prophets ook twee nieuwe account managers in zijn armen: Ikram Boularbah en Severine Vanoirbeek. Ikram Boularbah, die operatief is in Brussel en Antwerpen, is accountmanager en verdiende haar sporen eerder bij Ogilvy en Daddy Kate. Severine Vanoirbeek werkte voorheen bij These Days en Strategie. Ook zij is op accountvlak van alle markten thuis.
Al deze nieuwkomers worden voortaan ook strak in het gelid gehouden door planner Ellen Ryckx, die eerder aan de slag was bij Boskalis. Samen met Ikram Boularbah zetelt zij trouwens in het Prophets party team.
(Foto van links naar rechts: Joe, Ellen, Thomas, Ikram, Tunke, Severine, Seppe, Frederik)