Verstuurde u de beste verkoopbrief?

Op 22 maart wordt de Gouden Veer voor de beste verkoopbrief uitgereikt. De prijs bekroont creatief en klantvriendelijk taalgebruik én de impact daarvan op het verkoopresultaat. Dit unieke initiatief bestaat al sinds 1978. Namen als KBC, Bosch en KLM staan op de erelijst. De Gouden Veer is er enkel voor Nederlandstalige verkoopbrieven. Er is (nog) geen Franstalige tegenhanger. De jury bestaat uit specialisten uit de reclamewereld, het onderwijs en adverteerders.
De inschrijvingsperiode voor de 19de Gouden Veer loopt nog tot 11 maart. Wilt u uw verkoopbrief insturen, dan geven we graag een tip. Neem eens een kijkje op www.goudenveer.be Daar leest u de vorige 18 winnende brieven. Verkoopbrieven of direct mailings verstuurd tussen 1 april 2014 en 1 maart 2016 dingen mee.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]