Op 22 maart wordt de Gouden Veer voor de beste verkoopbrief uitgereikt. De prijs bekroont creatief en klantvriendelijk taalgebruik én de impact daarvan op het verkoopresultaat. Dit unieke initiatief bestaat al sinds 1978. Namen als KBC, Bosch en KLM staan op de erelijst. De Gouden Veer is er enkel voor Nederlandstalige verkoopbrieven. Er is (nog) geen Franstalige tegenhanger. De jury bestaat uit specialisten uit de reclamewereld, het onderwijs en adverteerders.
De inschrijvingsperiode voor de 19de Gouden Veer loopt nog tot 11 maart. Wilt u uw verkoopbrief insturen, dan geven we graag een tip. Neem eens een kijkje op www.goudenveer.be Daar leest u de vorige 18 winnende brieven. Verkoopbrieven of direct mailings verstuurd tussen 1 april 2014 en 1 maart 2016 dingen mee.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]