Vet najaar voor The Fat Lady

Contentadvertisingbureau The Fat Lady mocht recent een pak nieuwe klanten verwelkomen. Het wordt een warm najaar.
Voor TAKEDA, het grootste pharmabedrijf in Azië, lanceert The Fat Lady een content platform voor Belgische patiënten met ‘inflamatory bowel disease’ (IBD).
ERP-bedrijf Yerpa krijgt een scherpere positionering en dito communicatie.
Ook bij marktleider in vochtproblemen Murprotec, werd het merkverhaal onder handen genomen.
Wat is of kan een vakbond nog zijn anno 2016, dat was de vraag die we stelden bij de positioneringsoefening van ACV Openbare Diensten. Het resultaat zal je kunnen zien in het te verschijnen nieuwe magazine.
En ten slotte ging The Fat Lady op verschillende fronten aan het werk voor De Persgroep, in het bedenken van native advertising concepten voor hun klanten en bij het bedenken en opmaken van het bladconcept en design van het nieuwe Vacature magazine. Nog even geduld, meer details en concrete realisaties volgen de komende weken, zo laat de dikke dame weten...
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]