- 28/03/2023 09:30
Eind vorig jaar maakte VIA de resultaten bekend van het eerste deel van ATTENTION - een onderzoek naar de aandacht voor reclame op het mobiele scherm, met name bij BVOD (streamingdiensten aangeboden door traditionele tv-zenders) en op YouTube. Op 28 maart presenteert de organisatie het tweede deel, gericht op het TV-scherm.
Professor Karen Nelson-Field, ceo van Amplified Intelligence, zal de resultaten vanuit Australië toelichten, waarna Andy Brown (de ceo van The Attention Council) live vanuit de studio het bredere kader schetst en toelicht waar men vandaag met dat soort onderzoek staat. Het webinar zal eindigen met een debat tussen enkele belangrijke lokale spelers.
De Global TV Group bracht onlangs zijn tweede "focus on"-publicatie uit, gericht op "The Attention Economy". Met informatie over vier onderzoeken, waaronder het eerste luik van de VIA-studie "Attention, A key metric for your video plan". Op 7 maart presenteerde VIA dan weer de rapporten van TV, Radio en Cinema voor 2022 - met een overzicht van de evoluties van vorig jaar en op langere termijn.
Inschrijven voor de nieuwe webinar op 28 maart kan via volgende link.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]