Viacom International Media Networks Benelux, het mediabedrijf achter de merken MTV, Comedy Central, Spike en Nickelodeon, benoemt Saskia Baaij-Verhoeven, Victor Coolman en Judith Peters tot channel head. Zij krijgen voorts een rol in het lokale managementteam. Arjan de Ruijter de Wildt, director brand & business analysis, en Noesjka van der Helm, communications director, worden daarnaast aan het managementteam toegevoegd. De benoeming van de channel heads maakt deel uit van de lokale strategie van Viacom Benelux voor de zenderportfolio van het mediabedrijf. Voor dit jaar alleen al zijn er vijf lokale producties aangekondigd voor de zenderportfolio.
De 38-jarige Judith Peters is als channel head eindverantwoordelijk voor de lokale strategie voor de Comedy & Entertainment-merken van Viacom Benelux - Spike en Comedy Central. Ze werkt sinds 2008 bij het bedrijf en is onder meer verantwoordelijk voor de introductie van Comedy Central en Spike in de Benelux. Zij was eerder channel head van Nickelodeon.
De 37-jarige Saskia Baaij-Verhoeven is de nieuwe channel head voor de Youth & Music-merken en hiermee verantwoordelijk voor alle activiteiten rondom het merk MTV in de Benelux. Zij combineert haar marketingervaring met kennis over content om de lokale strategie verder te ontwikkelen. Ze is sinds 2015 actief bij Viacom en werkte voorheen als communications manager bij Iris Worldwide. Baaij-Verhoeven was van 2006 tot 2010 al eerder werkzaam bij Viacom - in verschillende rollen.
De 36-jarige Victor Coolman is sinds 2007 aan de slag bij Viacom International Media Networks en sinds september als channel head verantwoordelijk voor de Kids & Family-merken in de Benelux. Hij neemt zijn expertise over content, programmeren en de kids-doelgroep mee in zijn nieuwe rol. Daarnaast blijft hij verantwoordelijk voor de wereldwijde kanalen Nick Jr. Global, Nickelodeon Global en NickToons Global.
Naast de benoeming van de Channel Heads benoemt Viacom Benelux de 36-jarige Arjan de Ruijter de Wildt tot director brand & business analysis Benelux. Hij werkt sinds 2015 bij Viacom Benelux en was voordien business analyst, marketing & sales bij Ziggo. Hij krijgt ook een rol in het managementteam.
De 33-jarige Noesjka van der Helm, sinds januari actief bij Viacom, krijgt een nieuwe rol als de communications director. In die rol is zij verantwoordelijk voor de corporate communicatie van Viacom Benelux en de communicatie over alle merken in de zenderportfolio van het mediabedrijf. Ze wordt ook toegevoegd aan het managementteam. Zij was ging voordien bij Netflix over de consumer PR-activiteiten in Noord Europa. Ze is geen onbekende bij Viacom. Voorheen was ze ruim 3,5 jaar verantwoordelijk voor de pr-activiteiten voor MTV in Nederland vanuit Coopr.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]