Viavictor en VLAM gaan voor bio met een biografie

Crea / News

Als bioproducten konden praten, zouden ze vertellen dat ze groot geworden zijn op de schoonste boerderijen van Vlaanderen. Waar de kippen vrij scharrelen, de koeien weids mogen grazen en de grond wordt bewerkt met respect voor het milieu. Ze zouden vertellen hoe puur ze zijn, en gezond. En hoe ze niets liever willen dan goed gekruid terechtkomen in een ovenschotel bij een glas lekkere wijn. Want bio-producten zijn de schoonste producten. En die vertellen de mooiste verhalen.

U kan een eerste keer van de spot van Viavictor en VLAM genieten tussen 6 juli en 2 augustus, en dat op Eén, Canvas en Vier. In september volgt dan een herfst-versie, en ook in de volgende jaren blijft de spot mee evolueren met de seizoenen. Korte varianten zullen te zien zijn op internet, en op televisie vanaf 2021. Omdat bio natuurlijk ook ergens gekócht moet worden, is de campagne ook prominent aanwezig in supermarkten en voedingswinkels. Om ons allemaal aan te raden wat vaker voor bio te kiezen...

Credits

Client: VLAM
Contact: Evy De Kock
Agency: viavictor
Strategic director: Matthias Debruyn
Creative director:  Wout Neys
Account manager: Ben Van Gils
Project manager: Liesbeth Buysse
Production agency: Red Dust
Executive Producer: Sander Claessens
Regisseur: Annemarie Vandeputte
DOP: Patrick Otten
Grafiek: Caroline De Cock