Ikea start vandaag een nieuwe campagne, mét bijhorende nieuwe baseline: 'Leve elke dag'. Daarmee wil de meubelketen samen met reclamebureau DDB mensen inspireren en hen laten inzien dat elke dag anders is. Dit positieve manifesto zal de rode draad vormen in alle Ikea-communicatie gedurende het hele jaar.
Voor de campagne, die draait rond eten, werden vier affiches en een televisiespot gecreëerd. Elk met de bedoeling om mensen te inspireren om iets nieuws te proberen en onbekend terrein te verkennen. Eten met stokjes of zelf aan het bakken slaan bijvoorbeeld.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]