Vier elke dag met Ikea en DDB


Ikea start vandaag een nieuwe campagne, mét bijhorende nieuwe baseline: 'Leve elke dag'. Daarmee wil de meubelketen samen met reclamebureau DDB mensen inspireren en hen laten inzien dat elke dag anders is. Dit positieve manifesto zal de rode draad vormen in alle Ikea-communicatie gedurende het hele jaar.
Voor de campagne, die draait rond eten, werden vier affiches en een televisiespot gecreëerd. Elk met de bedoeling om mensen te inspireren om iets nieuws te proberen en onbekend terrein te verkennen. Eten met stokjes of zelf aan het bakken slaan bijvoorbeeld.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


