Vier elke dag met Ikea en DDB

Ikea start vandaag een nieuwe campagne, mét bijhorende nieuwe baseline: 'Leve elke dag'. Daarmee wil de meubelketen samen met reclamebureau DDB mensen inspireren en hen laten inzien dat elke dag anders is. Dit positieve manifesto zal de rode draad vormen in alle Ikea-communicatie gedurende het hele jaar.
Voor de campagne, die draait rond eten, werden vier affiches en een televisiespot gecreëerd. Elk met de bedoeling om mensen te inspireren om iets nieuws te proberen en onbekend terrein te verkennen. Eten met stokjes of zelf aan het bakken slaan bijvoorbeeld.
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]