De afgelopen maand was de beste meimaand ooit voor VIER. Het gloednieuwe Gert Late Night schopte het de voorbije vijf weken tot marktleider in het late avondslot en sloot het voorjaar bijzonder sterk af met een gemiddeld marktaandeel van 24,8% op VVA 18-54 en 325.000 kijkers (Bron: CIM TV NOORD, 2012-2016, W 17-21, VIER, slot Gert Late Night). De afgelopen vijf jaar haalde VIER in dit tijdslot een gemiddeld markaandeel van 13,3% op VVA 18-54 en gemiddeld 183.000 kijkers. Gert Late Night was tot dusver goed voor een groei van 86% (marktaandeel) en 77% (aantal kijkers) in dit slot en heeft zich bewezen als een sterke, nieuwe bouwsteen voor het late avondslot. De talkshow scoorde bovendien niet alleen sterk tijdens de week, maar wist ook op zondagavond steevast veel kijkers voor de buis te lokken (16,4% VVA 18-54 en 223.000 kijkers).
Vanaf september mag de kijker zich opnieuw verwachten aan zijn dagelijkse portie Gert en James, en op 28 juli wordt de aftrap gegeven voor het nieuwe voetbalmagazine op VIER. Met de dagelijkse talkshow Gert Late Night zet VIER volop in op proximiteit: de zender wil steeds meer programma’s die brengen zo dicht mogelijk bij wat er in Vlaanderen leeft. De competitie op Belgische voetbalvelden sluit daar tijdens het weekend perfect bij aan.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]