VIER en Gert toosten op succes

De afgelopen maand was de beste meimaand ooit voor VIER. Het gloednieuwe Gert Late Night schopte het de voorbije vijf weken tot marktleider in het late avondslot en sloot het voorjaar bijzonder sterk af met een gemiddeld marktaandeel van 24,8% op VVA 18-54 en 325.000 kijkers (Bron: CIM TV NOORD, 2012-2016, W 17-21, VIER, slot Gert Late Night). De afgelopen vijf jaar haalde VIER in dit tijdslot een gemiddeld markaandeel van 13,3% op VVA 18-54 en gemiddeld 183.000 kijkers. Gert Late Night was tot dusver goed voor een groei van 86% (marktaandeel) en 77% (aantal kijkers) in dit slot en heeft zich bewezen als een sterke, nieuwe bouwsteen voor het late avondslot. De talkshow scoorde bovendien niet alleen sterk tijdens de week, maar wist ook op zondagavond steevast veel kijkers voor de buis te lokken (16,4% VVA 18-54 en 223.000 kijkers).
Vanaf september mag de kijker zich opnieuw verwachten aan zijn dagelijkse portie Gert en James, en op 28 juli wordt de aftrap gegeven voor het nieuwe voetbalmagazine op VIER. Met de dagelijkse talkshow Gert Late Night zet VIER volop in op proximiteit: de zender wil steeds meer programma’s die brengen zo dicht mogelijk bij wat er in Vlaanderen leeft. De competitie op Belgische voetbalvelden sluit daar tijdens het weekend perfect bij aan.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]