Mortierbrigade haalt vier nieuwe mensen binnen, uiteraard vanop veilige afstand. Ladies first met producer Tine Van Hasselt (voorheen bij Duval Guillaume en Happiness) en office manager Séphora Karmaoui. De gentlemen moeten niet onderdoen: Michiel Noens versterkt de brigade om als analyst van de business van de klanten aan de slag te gaan (hij was eerder aan de slag bij Havas Media, Serviceplan en Wunderman Thompson), en Aussi Aussi Aussi Patrick Downie (eerder bij Camden Studios London en DDB) versterkt het designteam als graphic & digital designer.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]