Vier keer nieuw talent bij Produpress Advertising

News

Régie Produpress. From left to right : Christelle Erarts, Nicolas Van Frausum, Emilie Le Blan, Gregory De Tillesse./.  Photo : Geoffroy LIBERT / Produpress

Régie Produpress. From left to right : Christelle Erarts, Nicolas Van Frausum, Emilie Le Blan, Gregory De Tillesse./.
Photo : Geoffroy LIBERT / Produpress

In juni gaan er bij Produpress Advertising vier nieuwe talenten aan de slag. Produpress Advertising, marktleider in premium bereik binnen het auto- en immosegment, vertegenwoordigt de magazines Autogids/MoniteurAutomobile en AutoWereld (print en web), en de websites AutoScout24, GPinside en Immoweb. Samen bieden deze websites een dekking van 33,4% van de internetpopulatie in België (CIM, mei 2017).

Onder leiding van Michel Mabille kan het commercieel team dat instaat voor Immoweb rekenen op de komst van Christelle Erarts (ex-Quantum). Als senior account manager zal zij de relaties beheren met de adverteerders van de vier belangrijkste sectoren die actief zijn op Immoweb (Finance, Insurance, Telco en Energy).

De autogerelateerde websites en magazines krijgen versterking van Nicolas Van Frausum (ex-MCLS) die daar de verantwoordelijkheid van senior account manager op zich neemt en van Gregory de Tillesse (ex-Vibrant Marketing) die tot het internal sales team toetreedt.

Emilie Le Blan tot slot (ex-Porter Novelli) gaat voor de adverteerders acties op maat ontwikkelen (cross marketing, native integratie, datacampagnes via Nugg.ad…) als project manager advertising binnen het marketingteam.