Met meer dan tien jaar ervaring in de mediasector, waarvan drie jaar als senior client advisor bij IPG Mediabrands en twee en een half jaar bij GroupM, wordt Elodie Usai head of digital bij Ogilvy Social.Lab.
Margot Feiner versterkt het bureau als influencer marketing practice lead, na verschillende ervaringen in PR en Influence. Ze was onder meer twee jaar senior PR & influencer marketing manager bij Marnix & Ally en twee jaar communication advisor & influencer marketeer bij RCA.
Maximilien Delvigne wordt art director bij het bureau. Hij werkte twee jaar bij TAXI in Vancouver en twee jaar als freelancer voor internationale klanten.
Het account team verwelkomt Maïté Camerman als senior account manager. Voordien was ze twee jaar account executive bij Publicis en drie jaar account manager bij Lucy Agency.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]