Vier nieuwe jonge goden bij Bubka

News / People

BUBKAVier jonge talenten meerden de voorbije weken aan bij het Antwerpse bureau BubkaFelix Lion versterkt het accountteam. Hij verdiende zijn sporen als account op Mercedes (B2B) en Gas.be, de federatie van de aardgastransport- en distributienetbeheerders. Verder komen er meteen twee nieuwe social campaign managers aan boord: Charlotte Van Puijm en Mathy Rovillard. Van Puijm beheerde de digitale accounts van verschillende ondernemingen bij FCR Media. Rovillard plande het voorbije jaar social campaigns voor onder meer VLAM. Tot slot kreeg Bubka ook een creatieve injectie met motion designer Kristof Hermans. Met bijna 10 jaar ervaring als illustrator, interactive designer en video animator, komt hij als geroepen om de snel groeiende motion-tak te helpen uitbouwen.
“Die extra handen hadden we dringend nodig om al onze klanten de gerenommeerde Bubka-service te kunnen bieden,” vertelt client service director Michel Laukens. “We zijn blij dat we deze jonge talenten gevonden hebben die matchen met onze filosofie, ons team en onze klanten.”