Vier nieuwe jonge goden bij Bubka
Vier jonge talenten meerden de voorbije weken aan bij het Antwerpse bureau Bubka. Felix Lion versterkt het accountteam. Hij verdiende zijn sporen als account op Mercedes (B2B) en Gas.be, de federatie van de aardgastransport- en distributienetbeheerders. Verder komen er meteen twee nieuwe social campaign managers aan boord: Charlotte Van Puijm en Mathy Rovillard. Van Puijm beheerde de digitale accounts van verschillende ondernemingen bij FCR Media. Rovillard plande het voorbije jaar social campaigns voor onder meer VLAM. Tot slot kreeg Bubka ook een creatieve injectie met motion designer Kristof Hermans. Met bijna 10 jaar ervaring als illustrator, interactive designer en video animator, komt hij als geroepen om de snel groeiende motion-tak te helpen uitbouwen.
“Die extra handen hadden we dringend nodig om al onze klanten de gerenommeerde Bubka-service te kunnen bieden,” vertelt client service director Michel Laukens. “We zijn blij dat we deze jonge talenten gevonden hebben die matchen met onze filosofie, ons team en onze klanten.”
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]