Vier nieuwe jonge goden bij Bubka

Vier jonge talenten meerden de voorbije weken aan bij het Antwerpse bureau Bubka. Felix Lion versterkt het accountteam. Hij verdiende zijn sporen als account op Mercedes (B2B) en Gas.be, de federatie van de aardgastransport- en distributienetbeheerders. Verder komen er meteen twee nieuwe social campaign managers aan boord: Charlotte Van Puijm en Mathy Rovillard. Van Puijm beheerde de digitale accounts van verschillende ondernemingen bij FCR Media. Rovillard plande het voorbije jaar social campaigns voor onder meer VLAM. Tot slot kreeg Bubka ook een creatieve injectie met motion designer Kristof Hermans. Met bijna 10 jaar ervaring als illustrator, interactive designer en video animator, komt hij als geroepen om de snel groeiende motion-tak te helpen uitbouwen.
“Die extra handen hadden we dringend nodig om al onze klanten de gerenommeerde Bubka-service te kunnen bieden,” vertelt client service director Michel Laukens. “We zijn blij dat we deze jonge talenten gevonden hebben die matchen met onze filosofie, ons team en onze klanten.”
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]