Vier nieuwe jonge goden bij Bubka
Vier jonge talenten meerden de voorbije weken aan bij het Antwerpse bureau Bubka. Felix Lion versterkt het accountteam. Hij verdiende zijn sporen als account op Mercedes (B2B) en Gas.be, de federatie van de aardgastransport- en distributienetbeheerders. Verder komen er meteen twee nieuwe social campaign managers aan boord: Charlotte Van Puijm en Mathy Rovillard. Van Puijm beheerde de digitale accounts van verschillende ondernemingen bij FCR Media. Rovillard plande het voorbije jaar social campaigns voor onder meer VLAM. Tot slot kreeg Bubka ook een creatieve injectie met motion designer Kristof Hermans. Met bijna 10 jaar ervaring als illustrator, interactive designer en video animator, komt hij als geroepen om de snel groeiende motion-tak te helpen uitbouwen.
“Die extra handen hadden we dringend nodig om al onze klanten de gerenommeerde Bubka-service te kunnen bieden,” vertelt client service director Michel Laukens. “We zijn blij dat we deze jonge talenten gevonden hebben die matchen met onze filosofie, ons team en onze klanten.”
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]