J. Walter Thompson heeft zijn rangen versterkt. Daarmee toont het bureau aan dat het een nieuw elan gevonden heeft sinds de benoeming van zijn nieuw management. Het afgelopen jaar rijfde J. Walter Thompson een rist nieuwe klanten binnen.
Yves Cwajgenbaum gaat bij het bureau aan de slag als Franstalige senior copywriter. Hij verzamelde een mooi palmares bij Dentsu, Emakina, The Crew en VVL BBDO et heeft een bijzondere passie voor radio.
De Nederlandstalige Arun Luykx gaat als digital engineer van het bureau over de ontwikkeling van content, de opvolging van de ROI en de coördinatie van de digitale productie. Hij studeerde af als electrical engineer aan de Amerikaanse University of Maryland en haalde een Master in General Management aan de Vlerick Business School. Hij werkte tijdens zijn loopbaan op het kruispunt tussen content, marketing en informatietechnologie bij grote namen zoals The Economist.
Daarnaast wordt de Franstalige Sarah Lambinet als account director verantwoordelijk voor geïntegreerde campagnes en digitale ontwikkeling. Op dat vlak deed ze al ervaring op bij Emakina en ProduWeb.
Tot slot versterkt ook de Nederlandstalige Charline Luyckx het bureau als account director. Ze was eerder actief bij Blue Bees, Emakina en McCannErickson en bij BPost. Het bureau zet haar in voor zijn nieuwe business.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]