Vijf frisse strategische aanwinsten voor iO

News / People

Team Strategie van iO mag in Antwerên een nieuw bureau-eiland openen. Vijf nieuwe collega’s vervoegen zich bij het end-to-end agency en zorgen er weldra mee voor dat de gebruikersinteracties die iO oplevert nog sterker worden. De vijf nieuwe talenten komen uit verschillende achtergronden. Zo brengt Ellen Vanderlooven (service designer) ervaring mee in Product Design bij Voxdale en AB InBev, komt Lotte Goyens (junior activation designer) over van Open Knowledge Belgium, werkte Joke Meukens (service designer) al bij KBC, Proximus, en Pàu, ruilt Stephanie Man (project manager service design) Threon in voor een nieuwe uitdaging bij iO, en was Hendrik Gerard (UX & CRO strategist) eerder aan de slag als UX/CRO Project Lead bij Humix, waar hij o.a. werkte voor D’Ieteren en KBC.

Na de start van verschillende ervaren profielen waait er nu dus ook een gedreven nieuwe wind door het strategieteam van iO Campus Antwerpen. Zo bewijst het agency haar engagement om in jong potentieel te blijven investeren. Van links naar rechts op de foto: Stephanie Man, Hendrik Gerard, Joke Meukens, Lotte Goyens en Ellen Vanderlooven.