"360°-storytelling: het werkt!" zeggen ze bij productiehuis Sylvester. "Wij combineren beeld en beleving en delen jouw boodschap zo via meerdere kanalen, over de volle 360 graden. Zo blijft een verhaal beter hangen. En dat hebben onze klanten ook gemerkt." En om ook toekomstige events en tv-projecten tot een 360°-succes te maken, heeft productiehuis Sylvester straffe nieuwe krachten aangetrokken: Jaana Hombroux, Vince Jacobs, Lien De Gucht, Elke Massart en Anne-Marie Jennen versterken het team. Zij worden dit najaar ingezet voor Ringdagen, de Nieuw-Zeelandse nationale herdenking in Ieper, het jubileum van het Wit-Gele Kruis en nog 18 events, waaronder voor Carglass, Materialise en Telenet. In de tussentijd ter ken ze mee aan bedrijfsfilms voor Euronav en Vandeputte Safety.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]