"360°-storytelling: het werkt!" zeggen ze bij productiehuis Sylvester. "Wij combineren beeld en beleving en delen jouw boodschap zo via meerdere kanalen, over de volle 360 graden. Zo blijft een verhaal beter hangen. En dat hebben onze klanten ook gemerkt." En om ook toekomstige events en tv-projecten tot een 360°-succes te maken, heeft productiehuis Sylvester straffe nieuwe krachten aangetrokken: Jaana Hombroux, Vince Jacobs, Lien De Gucht, Elke Massart en Anne-Marie Jennen versterken het team. Zij worden dit najaar ingezet voor Ringdagen, de Nieuw-Zeelandse nationale herdenking in Ieper, het jubileum van het Wit-Gele Kruis en nog 18 events, waaronder voor Carglass, Materialise en Telenet. In de tussentijd ter ken ze mee aan bedrijfsfilms voor Euronav en Vandeputte Safety.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]