Vijftien nieuwe gezichten bij Publicis Groupe

News / People

Publicis Groupe verwelkomde de afgelopen maanden vijftien nieuwe talenten, en dit in verschillende departementen. Het feit dat het agency dit jaar voor de tweede keer op rij de titel ‘Great Place to Work’ kreeg en ook verkozen werd tot ‘Media Agency of the Year’ kan geholpen hebben bij de keuze van de nieuwe Leeuwen om de verschillende teams te versterken.

De klantenteams krijgen allereerst een forse digitale versterking van maar liefst vijf nieuwe Digital Project Managers: Louana Fancello, Clémence Vanhemelrijck, Charline Deneux, Jean de Loynes en Martin Benit. Fanny Langhendries gaat als media executive aan de slag en tot slot zijn er ook drie nieuwe account executives die met veel enthousiasme aan hun Publicis-avontuur beginnen: Huyen-Anh Huyn, Bérénice Hamza en Tibo De Coker.

Ook het mediateam krijgt extra helpende handen en is blij met de komst van Anaïs Michel en Philippe Copmans als digital consultants. Luvuezo Nsibu vervoegt zich bij het team als SEA Expert.

Mathias Renaux trad als content manager toe tot het content team, dat zeer nauw samenwerkt met de PR- & influencercel bij Publicis Groupe. Astrid Mattelaer stuurt dit laatste team sinds de zomer aan als PR & influencer lead.

Wat betreft creatieve leiding, kunnen de Leeuwen in Gare Maritime sinds kort rekenen op Jonas Marysse die als creatief directeur zijn hersenspinsels zal vertalen naar impactvolle campagnes.

"Met de hulp van deze diverse groep wil Publicis Groupe de positieve trend van het afgelopen jaar verderzetten als people-obsessed agency," klinkt het.