Vins Pirard blijft trouw aan Hungry Minds

Wijnleverancier Vins Pirard kiest opnieuw voor Hungry Minds, deze keer voor de creatie van haar nieuwe e-commerce website. Het bureau bedacht eerder al de nieuwe visuele identiteit van het de wijnleverancier, dat de luxe van het merk op een subtiele manier in de verf zet door middel van strakke lijnen en neutrale kleuren. Op de nieuwe website, ontwikkeld op basis van deze nieuwe identiteit, kunnen klanten onder meer de producten aanbiedingen van het huis bekijken, nieuws over het bedrijf lezen en zich inschrijven voor cursussen. Hungry Minds ontwikkelde eveneens de affichage en e-marketing.
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]