Vins Pirard blijft trouw aan Hungry Minds

Wijnleverancier Vins Pirard kiest opnieuw voor Hungry Minds, deze keer voor de creatie van haar nieuwe e-commerce website. Het bureau bedacht eerder al de nieuwe visuele identiteit van het de wijnleverancier, dat de luxe van het merk op een subtiele manier in de verf zet door middel van strakke lijnen en neutrale kleuren. Op de nieuwe website, ontwikkeld op basis van deze nieuwe identiteit, kunnen klanten onder meer de producten aanbiedingen van het huis bekijken, nieuws over het bedrijf lezen en zich inschrijven voor cursussen. Hungry Minds ontwikkelde eveneens de affichage en e-marketing.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]