Wijnleverancier Vins Pirard kiest opnieuw voor Hungry Minds, deze keer voor de creatie van haar nieuwe e-commerce website. Het bureau bedacht eerder al de nieuwe visuele identiteit van het de wijnleverancier, dat de luxe van het merk op een subtiele manier in de verf zet door middel van strakke lijnen en neutrale kleuren. Op de nieuwe website, ontwikkeld op basis van deze nieuwe identiteit, kunnen klanten onder meer de producten aanbiedingen van het huis bekijken, nieuws over het bedrijf lezen en zich inschrijven voor cursussen. Hungry Minds ontwikkelde eveneens de affichage en e-marketing.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]