Wijnleverancier Vins Pirard kiest opnieuw voor Hungry Minds, deze keer voor de creatie van haar nieuwe e-commerce website. Het bureau bedacht eerder al de nieuwe visuele identiteit van het de wijnleverancier, dat de luxe van het merk op een subtiele manier in de verf zet door middel van strakke lijnen en neutrale kleuren. Op de nieuwe website, ontwikkeld op basis van deze nieuwe identiteit, kunnen klanten onder meer de producten aanbiedingen van het huis bekijken, nieuws over het bedrijf lezen en zich inschrijven voor cursussen. Hungry Minds ontwikkelde eveneens de affichage en e-marketing.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]