Dit jaar voorzien skynet.be en vroom.be opnieuw het virtuele bezoek aan de 96ste Brussels Motor Show. Met computer of tablet in de hand en vanuit hun luie zetel kunnen de internauten de sfeer van het Salon opsnuiven en alle nieuwigheden en premières ontdekken.
Niet minder dan 34 stands kunnen op die manier bezocht worden, met speciale aandacht voor de commerciële partners van het virtuele bezoek: Jeep, Ford, Nissan, Opel en Citroën. Van deze 5 merken zijn er panorama’s, interieurfoto’s en 360° foto’s waarmee je bepaalde wagens volledig rondom kan bekijken beschikbaar. Jeep is de belangrijkste partner en presenteert uitgebreid zijn nieuwe, compacte SUV Compass. Ford plaatst de GT supercar als publiekstrekker tussen zijn modellen op de stand. Nissan presenteert de tweede generatie van de volledig elektrische Leaf, Opel focust op zijn X-gamma, met de nieuwe Crossland X en Grandland X en Citroën presenteert in wereldpremière de nieuwe C4 Cactus.
Naast dit virtueel bezoek vind je op Skynet.be een erg uitgebreid en gevarieerd dossier over de Brussels Motor Show terug, met o.a. avant-premières, droomwagens, (zelfrijdende) concept cars, weetjes en zelfs de hostessen. Bezoek het Autosalon virtueel op Skynet.be op www.skynet.be/nieuws-sport/auto-moto.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]