Van 10 tot en met 14 september organiseert de Virtuology Group, samengesteld uit blue2purple, Broadkat en Mobilosoft, tijdens de ‘Virtuology Digital Week’ een reeks conferenties en workshops om zich te verdiepen in digitale marketing. Gerenommeerde sprekers als Thierry Geerts (CEO Google Belgium en auteur van Digitalis), Idriss Aberkane (auteur van Économie de la connaissance) zullen spreken op iconische digitale locaties in Brussel zoals B-Central, Google België en Virtuology HQ, evenals andere meer intieme plaatsen. Het evenement is exclusief. Plaatsen zijn beperkt en sommige sessies zijn al uitverkocht.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]