De Franse mediagigant Vivendi, hier bekend als het bedrijf achter Universal Music en Canal +, kondigt vandaag aan dat het 64,4% van de aandelen in handen neemt van de Radionomy Group, de leider in online radio die het best bekend is door het internetplatform Radionomy waarmee digitale radiozenders wereldwijd kunnen uitzenden. Radionomy Group ging op zoek naar vers kapitaal om het hoofd te kunnen bieden aan concurrenten als Pandora en streamingdiensten als Spotify en Deezer. Topman Vincent Bolloré van Vivendi wil zijn bedrijf dan weer zien uitgroeien tot een geïntegreerde audiovisuele groep die op alle mogelijke manieren content verspreidt en ziet Radionomy daar perfect in passen.
Met de verkoop van de aandelen wordt de mediagigant samen met oprichter Alexandre Saboundjian de belangrijkste aandeelhouder van de groep.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]