Vivienne & Manon kiezen voor zicht op de Schelde bij LDV


Manon Penné
Vivienne Mak en Manon Penné ruilen het klooster van FamousGrey in voor een zicht op de Schelde bij LDV United. Het duo leerde elkaar kennen op de schoolbanken van Sint Lucas Antwerpen, waarna ze samen besloten het klooster in te gaan. Daar werkten ze op De Tijd, NMBS, Maes, Neckermann, Kom op tegen Kanker en andere klanten. Na drie jaar en een bekroonde campagne was het tijd voor iets nieuws. Daarom maken ze nu de overstap naar LDV United, waar ze met volle goesting op zoek gaan naar nieuw straf werk.

Vivienne Mak
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]