
Manon Penné
Vivienne Mak en Manon Penné ruilen het klooster van FamousGrey in voor een zicht op de Schelde bij LDV United. Het duo leerde elkaar kennen op de schoolbanken van Sint Lucas Antwerpen, waarna ze samen besloten het klooster in te gaan. Daar werkten ze op De Tijd, NMBS, Maes, Neckermann, Kom op tegen Kanker en andere klanten. Na drie jaar en een bekroonde campagne was het tijd voor iets nieuws. Daarom maken ze nu de overstap naar LDV United, waar ze met volle goesting op zoek gaan naar nieuw straf werk.

Vivienne Mak
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]