Vivienne & Manon kiezen voor zicht op de Schelde bij LDV
Vivienne Mak en Manon Penné ruilen het klooster van FamousGrey in voor een zicht op de Schelde bij LDV United. Het duo leerde elkaar kennen op de schoolbanken van Sint Lucas Antwerpen, waarna ze samen besloten het klooster in te gaan. Daar werkten ze op De Tijd, NMBS, Maes, Neckermann, Kom op tegen Kanker en andere klanten. Na drie jaar en een bekroonde campagne was het tijd voor iets nieuws. Daarom maken ze nu de overstap naar LDV United, waar ze met volle goesting op zoek gaan naar nieuw straf werk.
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]