Keen as Mustard Marketing en E-tabs kondigen Viz-Fest 2015 aan, een weekend rond insight en communicatie met experts vanuit de sector van Circle Research, GlaxoSmithKline en Kantar.
Vanaf 12 oktober brengen E-Tabs en Keen as Mustard Marketing in-house expertise en gastsprekers samen om de voordelen van een goede communicatie rond insights en datavisualisatie te demonstreren. De deelnemers zullen er leren hoe ze een impactvolle communicatie kunnen creëren en hoe ze de visualisatie van gegevens kunnen verbeteren.
Het festival vindt vier opeenvolgende dagen online plaats, vanaf 16h30 (lokale tijd Verenigd Koninkrijk). Inschrijven kan via de website.
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]