VLAM en darwin houden grenscontroles

Afgelopen weekend werden er weer grenscontroles uitgevoerd aan de Nederlands-Belgische grens in Postel. Alle Belgische wagens werden streng gecontroleerd op… honger. Deze ‘hongercontroles’ zijn in werkelijkheid een actie van darwin en VLAM voor de aftrap van de Week van de Friet. De oude grenspost werd tijdelijk omgedoopt tot frituur. Want als er iets is waar elke Belg zin in heeft als hij terug komt uit het buitenland, is dat toch wel een portie van onze goudgele nationale trots. “Met deze pr-stunt willen we de Week van de Friet dit jaar extra in de kijker zetten,” zegt Mateusz Mroszczak, executive creative director. “En dat is gelukt. De actie werd goed ontvangen door verschillende kranten, het nieuws en de bestuurders ter plaatse. En de hele week lang worden aan diverse grensposten nog lekkere frietjes aangeboden.“
Credits
Client: VLAM Frietjes van de Frituur – Katrien De Nul, Thaïs Mees
Creative team: Mateusz Mroszczak, Jannis Min Jou, Thomas De Boeck, Steven de Vreese, Robin Dhondt, Yelle Wallyn, Reine Driesen
Strategy: Jef Raeman
Account team: Hannelore Van Cauwenberghe, Taraneh Ataï Kachoui, Carolien Keutgens
Production: MediaMixer
Activation partner: Butik Agency
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]