Prophets zal de komende twee jaar de promotiecampagne van het VLAM rond aardappelen verzorgen. Het bureau kwam als winnaar uit de bus van een aanbestedingsprocedure die het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing (VLAM) dit voorjaar organiseerde. Het zwaartepunt van de hoofdzakelijk online campagne zal liggen in oktober en november 2016 en 2017. Ze bestaat uit online video, native en een evenementieel pr-luik.
Prophets won de pitch met een creatief voorstel waarbij de aardappel wordt gepositioneerd als volwaardige, gezonde en lokale maaltijdbegeleider, ten opzichte van (vaak uitheemse) alternatieven zoals quinoa en spelt. Ook zal de nationale groentekok bij uitstek Seppe Nobels, die stilaan tot over de landsgrenzen beroemd is om zijn restaurant Graanmarkt 13 in Antwerpen, een rol spelen in de reclamecampagne - met enkele unieke recepten van zijn hand.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]