VLAM en Prophets eten nieuwe patatjes

Prophets zal de komende twee jaar de promotiecampagne van het VLAM rond aardappelen verzorgen. Het bureau kwam als winnaar uit de bus van een aanbestedingsprocedure die het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing (VLAM) dit voorjaar organiseerde. Het zwaartepunt van de hoofdzakelijk online campagne zal liggen in oktober en november 2016 en 2017. Ze bestaat uit online video, native en een evenementieel pr-luik.
Prophets won de pitch met een creatief voorstel waarbij de aardappel wordt gepositioneerd als volwaardige, gezonde en lokale maaltijdbegeleider, ten opzichte van (vaak uitheemse) alternatieven zoals quinoa en spelt. Ook zal de nationale groentekok bij uitstek Seppe Nobels, die stilaan tot over de landsgrenzen beroemd is om zijn restaurant Graanmarkt 13 in Antwerpen, een rol spelen in de reclamecampagne - met enkele unieke recepten van zijn hand.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]